Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~asia32b | użytkownik

imię i nazwiskoAsia Be. adresPodkarpacie zarejestrowany20.12.2009 @12:36:36 ostatnio na stronie25.05.2012 @13:20:30

Wielki bzik na punkcie filmów, seriali i książek
Leń, który okazjonalnie coś nabazgrze żeby ludzki wzrok poddenerwować


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty16 komentarze328 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xsweetdropletx    28.05.2010 @16:09:19
dziekuje ci
~luki994    24.05.2010 @17:12:58
dzięki, w oryginale to o wiele lepiej wygląda, jakoś nie umiem przerzucić tego efektu na kompa
~Gi3lu    22.04.2010 @20:14:18
hehe dzięki wielkie
~chemical23    22.04.2010 @09:58:32
dziękuję ; )
~Nymph    16.04.2010 @18:55:55
A dziękuję wiem, że musze popracować nad cieniami Ale bardzo podobają mi się twoje pracę. Chyba też inspiruje cię Zmierzch
~Ewelina1023    07.04.2010 @10:28:57
dziękuje za zabranie do ulubionych
~sandritta88    30.03.2010 @23:09:14
dzięki !!
~karpik54    29.03.2010 @21:13:08
dzięki za zainteresowanie...
Pozdrawiam.
_______
karpik54
~Ewelina1023    29.03.2010 @20:56:38
.....i dziękuje za zabranie do ulubionych :D
~Ewelina1023    29.03.2010 @20:31:59
nie, tzn...na początku pojechało kilka osób po nim,więc myślałam....ze się zgorszyłam co do rysunku
~Ewelina1023    29.03.2010 @20:12:37
dzięki, a już myślałam ze wyszłam z wprawy...
~asioor    25.03.2010 @16:07:44
Dzięki.
~nadine93    08.03.2010 @15:39:07
dzięki
~gracenti    22.02.2010 @14:05:58
Dziękuję Ci bardzo (;.
_______
~gracenti    22.12.2009 @16:12:09
Nie ma co się załamywać, tylko iść od przodu, a z pracy an pracę będzie coraz lepiej .
Potencjał w Tobie jest, Tak myślę.

Dziękuję, pozdrawiam i wesołych świąt
_______
~rozowaslomka    21.12.2009 @22:18:05
no coś ty xD
nawet mistrzowie mistrzami się nie rodzą, to dużo dużo pracy
więc pracuj
~rozowaslomka    21.12.2009 @21:56:14
ale to nie był żart XD od 4 klasy podstawówki ;d
~rozowaslomka    21.12.2009 @21:38:04
odkąd pani na plastyce kazała
~rozowaslomka    21.12.2009 @20:14:01
lewą ręką xD
~rozowaslomka    21.12.2009 @14:28:46
właśnie, Muse <3

nie przesadzajmy ale dzięki xD
~gracenti    20.12.2009 @18:18:15
O, cześć (;.
Czekam na prace!

PS Muse jest fajne!
_______
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt